Entrevista a Felix Park, Quart Premi en el 63è Concurs Tenor Viñas, Premi del públic i Premi al millor intèrpret de Verdi

Felix-Park-4rt-premi-63-edició

Junhyeok Felix Park (Corea del Sud, 1997) és el jove baríton guanyador del Quart Premi en el 63è Concurs Tenor Viñas. Guanyador també del Premi Especial millor interpret de Verdi i Premi del Públic a millor veu masculina. 

— Un cop acabat el concurs, com et sents?

Estic molt feliç i molt agraït. Tots els cantants aquí són molt talentosos i treballen molt dur a cada moment, a cada backstage, i jo només en sóc un més, simplement crec que he tingut una mica de sort, així que estic molt agraït. Penso que el Concurs Viñas és molt important per a tots els joves cantants. Vull desafiar-me a mi mateix i aprendre més d’aquesta experiència increïble.

— Què et va portar al món del líric i de l’òpera, i quan vas decidir dedicar-t’hi professionalment?

Vaig començar a cantar en un cor quan era petit. Més tard vaig descobrir la música d’òpera i me’n vaig enamorar, i va ser llavors quan vaig decidir convertir-me en cantant d’òpera.

— Quins diries que són els teus papers somiats?

És una pregunta molt difícil. M'agradaria cantar Macbeth o Rigoletto, però vull cantar-los en el moment adequat i créixer pas a pas.

— En tres paraules, com definiries el Concurs Tenor Viñas?

Inspirador, repte, especial.

— Quin consell li donaries als futurs participants del Concurs?

Ser honest amb la teva veu, amb tu mateix i amb la teva ment, aprofitar aquest concurs i gaudir-lo.