Junhyeok Felix Park (Corea del Sud, 1997) és el jove baríton guanyador del Quart Premi en el 63è Concurs Tenor Viñas. Guanyador també del Premi Especial millor interpret de Verdi i Premi del Públic a millor veu masculina.
— Un cop acabat el concurs, com et sents?
Estic molt feliç i molt agraït. Tots els cantants aquí són molt talentosos i treballen molt dur a cada moment, a cada backstage, i jo només en sóc un més, simplement crec que he tingut una mica de sort, així que estic molt agraït. Penso que el Concurs Viñas és molt important per a tots els joves cantants. Vull desafiar-me a mi mateix i aprendre més d’aquesta experiència increïble.
— Què et va portar al món del líric i de l’òpera, i quan vas decidir dedicar-t’hi professionalment?
Vaig començar a cantar en un cor quan era petit. Més tard vaig descobrir la música d’òpera i me’n vaig enamorar, i va ser llavors quan vaig decidir convertir-me en cantant d’òpera.
— Quins diries que són els teus papers somiats?
És una pregunta molt difícil. M'agradaria cantar Macbeth o Rigoletto, però vull cantar-los en el moment adequat i créixer pas a pas.
— En tres paraules, com definiries el Concurs Tenor Viñas?
Inspirador, repte, especial.
— Quin consell li donaries als futurs participants del Concurs?
Ser honest amb la teva veu, amb tu mateix i amb la teva ment, aprofitar aquest concurs i gaudir-lo.